Siemens WT46Y700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT46Y700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

FCalis 01-04-2014
Geschreven voor: Siemens WT46Y700

Ik heb deze droger gekozen vanwege het lage stroomverbruik door de warmtepomp en vanwege de mogelijkheid dat het condenswater via de afvoerslang wegloopt, deze reinigt dan ook automatisch de condensor.
Door grote deur kan je makkelijk de was er instoppen, en de trommel is te vullen tot 8 kg. Het Nederlandstalig display is makkelijk bedienbaar.De trommel is met LED verlicht. Ik weet niet of ik vaak zal gebruiken, maar er zit zelfs een schoenenmand bij. Kortom een een zeer volledige energiezuinige en onderhoudsvriendelijke droger in het hogere segment.Niet goedkoop, maar zijn geld meer dan waard.

FCalis 20-07-2014

Ook na bijna een half jaar gebruik van deze droger nog steeds even enthousiast,makkelijk in gebruik, en er kan heel veel was in.kortom:een goede aanschaf

Pauwenstaaart 11-03-2014
Geschreven voor: Siemens WT46Y700

Het is een mooie machine met een grote trommel.
Een nadeel vond ik dat bij het naar binnen dragen van de machine er een sloot water uitliep.
Het snoer had ook iets langer gekund nu moet er voor 15 cm een verlengsnoer aan.
Ik moest ook even wennen aan de geluiden in het begin, maar het resultaat vind ik meer dan prima dus.